Eli todella huono päivä meikäläisellä. Kännykkä surisee vähän perästä ja taas taskussa. Vittu jaksa vastata kaikkiin tyhjäpäisten ihmisten lähettämiin ystävänpäivän toivotuksiin. On se saatana kumma, ettei muuten saada aikaseksi laittaa viestiä. Että mua taas risoo.

Dietillä edelleen. Jos sitä joku siksi haluaa kutsua. Vaakassa en ole käynyt, mutta ylävatsan lihakset näkyy jo. Vittu kun perseestä se läski lähtee viimeiseksi. Sieltä sitä meinaan sais lähtee. Paljon. Yli 10 cm. Ainaki.

Jotenkin on kotkasta puhti pois. Semmonen terävin kärki ja kärkkäys puuttuu. Masentaa tämmönen lapatossumainen asenne. Jaksa edes gurulle vittuilla, vaikka aiheita olis. Huolestuttavaa. Guru taitaa olla ihan ihmeissään, kun en sivalla sanan säilällä... Tai ehkä nauttii, kerrankin kun kotka on ihmisiksi. Olen iltaisin keskittynyt lähinnä sohvan rakastamiseen. Siinä on hyvä. Siinä on koko maailma. Tämän viikon olen pitänyt taukoa treenaamisesta, on taas nenänvuotokausi menossa. Lievänä, mutta just sen verran, ettei voi treenata aiheuttamatta kropalle vahinkoa. Koirat on mielissään, mamma kotona ja iltalenkit pitkiä. Lonnitaan silleen rauhallisesti 1.5 h, välillä otetaan mamman taskusta nameja ja haistellaan. Ei oo kiire. Lauantaina ajattelin kyllä mennä kokeilemaan, kuinka ilma keuhkoissa kulkee. Josko vaikka siitä sitten pääsis taas aloittaan treenaamisen. Löysin uuden tavan treenata... metodin nimi on tapate. Aivan loistavasti toimii, jos siis on sekuntikello. 20 sek töitä, 10 sek lepoa. Tämä setti toistuu 8 kertaa eli yhteensä 4 min. Siinä meinaan on esmees hauikset aika hapoilla viimosessa sarjassa, vaikkei noudatakkaan normitreenauksen toistomäärää. Ja tuo rytmitys sopii ihan kaikkeen. Voin suositella.

Töissäkin on ystävänpäivä. Huaks. Oli kakkua ja pullaa taukkarissa. Ja suklaata. Onneks siinä oli hasselpähkinää, tartenu ottaa. Kummallisesti olen vierottunut ylettömästä huonojen hiilareiden mässytyksestä. Tai no niin, eilen söin yhden keksin. Likkakaveri lapsilaumansa kanssa tuli illalla käymään. Huomaamattani siinä vetäsin keksin. Ei mun mieli sitä tehnyt, mutta kun likkakaveri söi, niin otin minäkin.

Huomenna olis perjantai. Mulla on ensimmäinen ns. vapaa vkl miesmuistiin. Tai no sunnuntaina on sen stanan tunnin pitäminen, mutta muuten en ole sopinut mitään. Ihanaa. Makaan ja rakastan sohvaa. Katson parit filmit ja vaan olen. Omasta mielestäni olen sen ansainnut. Johan tässä on mentykkin. Vois vaikka harrastaa seksiäkin, silleen pitkällä kaavalla. Oih. Ei muuten ollenkaan huono idea...

Kahvia ja savua.