Blogeissa kiertää tämä tulevaisuuden ennustus, eli mitä teen ja missä oon 5 vuoden kuluttua...

Heleppo homma. Olen edelleen naimisissa tai leski. Jälkimmäinen on se todennäköinen vaihtoehto. Olen suljetulla osastolla, töissä. Valmistuin juuri neulapeikoksi ja sivutoimisesti tökin maksaviin asiakkaisiin neuloja (lyhyesti). Asun edelleen maaseudun rauhassa. Ja koiriahan on tullut lisää, roduilla ei niin väliä. Mulla on sininen Voyager, että koirat mahtuu kyytiin. Kersa koittelee hermoja edelleen, on viiden vuoden kuluttua melkein 16 v. Kulmakunnan kikolo. Rippileirillä saattoi erään kylän tytöistä raskautettuun tilaan. Kersa, kihlattu ja vauva asuvat meillä. Olen siis mummi. Elämä on antoisaa, muttei auvoista. Eihän sellaista kukaan tahdokkaan. Uutta miestä en ota, pidemmäksi aikaa. Isännästä sain hyvät henkivakuutusrahat, joten talous on kohtuullisen vakaalla pohjalla. Voisipa sanoa, että elämäni on hyvällä mallilla. Tottakai pieniä kitinän aiheita on, esim. takkapuiden kantaminen ja lumityöt. Mutta niinhän naisella pitääkin olla, syitä kitinään. Näin mä tän näkisin, eikä tää ole edes kauhuskenaario.

Rauhallista töissä. Ihme. Jos kahvia ja savua.