By Depeche Mode. Että on hieno biisi. Olen yhden levyn poltellut tätä biisiä, autoon. Yleensä ajan yksin, lujaa. Mikä on sen vapauttavampaa kun huudattaa poppilaitetta ja antaa mennä. Väliäkö sillä, että vartti ajamisen lopettamisesta korvat tinnittää?? No mulla on tänäänkin huono päivä. Ylläri.
Tänään on mässypäivä. Kaikki menee, aiwan kaikki. Oravatkin, jos saisin kiinni. Suklaata, sipsiä, pastaa soossilla, keksejä, jädee, kolaa (ei siis sitä kaloritonta vaihtoehtoa) ja banskuja. Lähden kohta ärrälle, muka lottoo tekeen. Hah, haen karkkia ja tupakkaa. Olenhan salapolttaja. Sekin on naurettavaa, oikeesti. Jääkaapissa on pullo Baileystä jäähtymässä. Mitä luulet, juonko sen tähän itseinhon maksimointiin?
Ajattelin pyhittää tän kaksviikkosen itseni tutkailuun ja solmujen aukomiseen. Välineethän mulla siihen hommaan on. Olen tehnyt sen niin monesti ennenkin. Mutta mutta. Nyt on jotain isommasti pielessä, en hallitse itseäni ollenkaan. Ennen sentään jotenkin olen kyennyt toppaamaan tän ylettömän mässytyksen ja rankaissut itseäni. Joskus paremmalla menestyksellä, joskus ei niin hyvällä menestyksellä. Vain kerran meinasin itseni ihan oikeasti tappaa anoreksialla. Olin silloin nuori ja tyhmä, vailla kokemusta. Nyt tilanne on toinen. Joskus silti laihtuminen on mennyt pikkusen överiksi, mutta tilanne on saatu hallintaan. Ilman suurempia vaurioita.
Jaaha, kierroksia kiesiin ja kiskalle. Jatkan kitinääni tuonnempana.