En nähnyt unta, vaikka heräsin ns. kesken unien. Kuuden litran kusihätään. Mutta hienosti se elimistö toimii, rakko ilmoitti itsestään klo 5.35 (herätyskello olis soittanu klo 5.40). Tuntuu, että jotenkin meni aamun rutiinit sekasin, kun joutui käymään yläkerran restroomissa helpotuksella, eikä kerennyt alakerran restroomiin. Jotain nesteitä vissiin poistui, hyvilläni olen. Tai pää tyhjenty, ihan miten asian haluaa ajatella.

Mulla pitäis olla kokous siellä syrjäisessä sivutoimipisteessä koskien rakennuksen remonttia. Yh:ta en ole saanut kiinni, joten ei ole lupaa herunut mun läsnäololle nille kinkereille. Pakko olis pelipaikalle mennä sanoon painava sana suunnittelijalle ja remppamiehille. Huaks. Kiihottas satasella.

Edelleen tuon propelipersekotkan kanssa työpisteessä. Nyppii niin tuo lässyttäminen potilaille, ts. korjaan asiakkaille. Puhuu niille kun pikkulapsille. Sössöttää ja lässyttää ja selittää. Ja mikä mua erityisesti vituttaa, puhuu musta etunimellä asiakkaille. Tyyliin "mä en ole huomenna töissä, mutta XXX on töissä ja hoitaa tämän asian sitten". Turha sanoa, että olen tuosta maninnut. Ja vitut hoidan. Olen sanonut senkin, että jos itse lupaa jonkun asian (siis tätä varpaiden nuolemis -osastoa) niin stana hoitaa itte. Minä en moiseen rupea. Hän kuitenkin kaikesta kiitoksen ja kunnian kerää.

Huaks. Avustaan lääkäriä, se paikkaa jotain vitun juappohuaraa (vakiasiakas, huom.) taas.