Edellisestä postauksesta onkin jo aikaa. Hmm... mitäs sen jälkeen onkaan tapahtunut?? No vittu ei sitten mitään.

Kävin morjestamassa sitä kaveri, joka muutti sinne kauas, sunnuntaina. Oli maisemissa. Mukavaa turista, pitkästä aikaa. Vähän uutisiakin heillä. Ovat omakotitaloa katsoneet sillä silmällä. Odottelen kutsua tupareihin. Keväämmällä.

Mitään en ole tehnyt. Olen vaan ollut. Niin todella laiska olo. Mikään suuremmin ei kiinnosta/kiihota. No tjaah, ehkä tämä uusin vähän kiihottaa. Kellotusongelmista johtuen näemme vasta huomenna. Miellyttävissä merkeissä. Ei paha. En vieläkään ole hänelle kuvausta keksinyt.

Ai niin, olinhan kantsomassa könsikkäitä. Lauantaina Hesassa. Oih, sitä riemua. Gage Fight 9... olisin voinut pidempäänkin katsoa, mutta kun ei niin ei. Odottelen innolla seuraavaa häkkitappelua. Siinä on jotain eläimellistä.

Röyh. Olen ylensyönyt. Meillä oli ruokalassa NIIIIIIIIIN hyvää ruokaa. Oli sitten pakko tankata ittensä ihan soikeeksi. Nyt maksetaan ahneuden hinta. Sohva niin kutsuu mua illalla.

Joululahjoja pitäs ostaa. Pennuille. Omalle, veljen kersoille ja kummikakaroille. Jihaa. Lahjatoiveita ei ole suuresti esitetty eli on ns. vapaat kädet. Vittu. Mitäs sitten jos kersat ei pidäkkään lahjuksista? Vittu. Tähän mennessä mä oon ollu se kool-täti, joka osaa aina ostaa oikeat lahjat. Mutta nyt, vittu mulla oo hajuakaan kakaroiden mielihaluista. Ehkäpä siitä syystä, etten ole jaksanut/viitsinyt asiaan paneutua. Ja kaippa tuolle gurulle pitäs jotain kattoo. Huaks. Ja rahaahan on sairaasti... Vaatii meinaan melkosta mielikuvitusta hommata lahjat minimikustannuksin. Mä kun en ole niin näppärä sormistani, että mitään tekisin. Eikä siks toiseks mun aika riitä näpräämiseen. Mulla on yks ystävä, joka duusailee niinku vasemmalla kädellä lahjukset. Nips-naps ja pakettiin. Millon mitäkin. Materiaali ei ole rajoittava tekijä hänellä. Taitolaji.

45 min tehotonta jäljellä. Ei millään jaksais, ei millään. Keli on kyllä bueno. Odotan vaan, että pääsen kotiin ja saan koirat naruun ja päästään mettään. Nyt on just semmonen keli. Siellä saattaa sitten vierähtää tovi. Ja koirat tykkää... Sen jälkeen ruokin ne, pikaimuroin kahvin tippuessa ja rauhassa rojahdan sohvalle. Ihanaa. Tänään on terroristin syndet. Pistin sille paketin olkkarin pöydälle aamulla. Ans kattoo, tykkäskö. Transformers-dvd ja muuta pikkusälää. Niin, ennen vanhaan terroristin synttäreitä juhlittiin 3 päivää. Huh helvetti. Nykyään päästään jo kahdella päivällä. Odotan aikaa, kun päästään päivällä.

Ei stana, kai mä rupeen pistään putiikkia kiinni. Kattellaan...