Kelit on mitä optimaalisimmat aloittaa toi kesäloma. JeeJee! Toisaalta sillä ole mitään väliä, kelillä. Pääasia on, että pääsee tästä paskaläävästä eroon. Niin kitalakee myöden täynnä stana näitä sairaita ihmisiä. Vittuako ne tänne tulee kitiseen ja valittaan, menis lääkärille lässyttään. Lainatakseni erään kovin kyynisen ystäväni ilmoille sanomaa lausetta... "kohdallanne itsemurha on ainoa vaihtoehto". Paljonkohan tuosta sais ihan oikeesti sairaslomaa, kun potilaalle sanois?? Heh hee.

Perikunta kuumeessa. Ei tarvi huomenna lähteä Särkänniemeen. Toisaalta hyvä. Ei ehkä tässä mielentilassa ole sovelias tapa viettää aikaa. Toisaalta, siellä ei voi syödä mitään. Se olis hyvä. Tässä olotilassa.

Fiksu sanois, että mun negatiiviset tuntemukset ja asenteet kumpuaa sisuksista. Yllättävää, eikö? Mä oon vaan niin vitun väsynyt ja kyllästynyt ihan kaikkeen. Mikään ei tunnu miltään, siis hyvältä. Mielihyvää en kykene tuntemaan. Vellon tässä limbossa ties kuinka monetta viikkoa. Jotain tarttis tehdä. Mutku se eteenpäin vievä energia puuttuu täysin. Olen omasta mielestäni täysin lamaantunut. Liian väsynyt. Masentuneena en itseäni pidä. Mikäliä mielenhäiriö. Jos nukkus pari päivää ja kattelis vaikka maanantaina fiilareita. Mutta näin ei voi jatkua pitkään tai masennun oikeesti. Tai niin ainakin luulen. Ei mulle sovi tämmönen flegmaattinen olotila, ei ollenkaan. Huaks taas. Jopa helpotti.